Wednesday, December 29, 2010

Tahniah Buat Malaysia Piala AFF Suzuki



Sungguh menakjubkan, Piala AFF SUzuki kali ini berjaya menyatukan masyarakt berbilang kaum bagi menyatakan satu sokongan mereka buat pasukan harimau muda kita. Syabas diucapkan atas kejayaan mereka menjadi johan dalam Piala AFF Suzuki 2010 dan juara di hati seluruh rakyat Malaysia.


Lebih menarik lagi di twitter khairul fahmi penjaga gol negara menjadi bahan bualan hangat sehingga menduduki tempat ke-5 dalam trending.




Bukan itu sahaja, ia juga menjadi bualan gadis-gadis malaya.Semua mengagumi ketangkasan dan ketampanan penjaga gol negara ini. Untuk pengetahuan pembaca, khairul fahmi che mat sudah berpunya dan lawatan ke blog kekasihnya menunjukkan semenjak dua menjak ini traffic ke sana agak sesak dan blog kekasih khairul fahmi ini menjadi rujukan kepada peminat2 khairul fahmi kerana khairul fahmi tidak mempunyai blog tapi ada fan page kat facebook.


Ni blog awek Khairul Fahmi http://jejariruncing.blogspot.com/



Gambar kat atas ni pon diambil dari blog awek khairul fahmi tuh. 

Setakat ni pencapaian Khairul Fahmi Che Mat ialah:
Anugerah : Anugerah Bola Sepak Kebangsaan 100Plus-FAM
- Pemain Muda Terbaik 2010
- Penjaga Gol Terbak 2010




Tenangsudey berasa cukup terharu dan bangga dengan kejayaan pasukan Malaysia. Tenangsudey doakan pasukan harimau muda akan terus maju di masa-masa hadapan. Amiin


Malaysia, Tanah Tumpahnya Darahku. HIDUP MALAYSIA

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...