Saturday, January 8, 2011

[Lawak]Kereta Toyota Mampu Dimiliki Semua

Kalau cerita pasal kereta Toyota ni, memang kereta dia nice ah. Tapi x semua orang mampu miliki kan. Tapi lain plak halnya dengan kereta kat bawah nih. Gabungan Motosikal dan sedikit ubah suai dah jadi macam kereta. Jom layan.. tenangsudey...

Tak caye? haaa tengok tu ada lambang toyota kot.. hehe
 Kete ni x pakai stereng.. pakai handle je.. hehe untuk senang handling.. kah4

 Hehe.. gear pakai tekan kat kaki je(memang la.. name pon motor) haha
Tapi ni mahal skali.. plat 2222 tu.. hehe

Oklah.. sekadar bahan untuk ceriakan hari-hari kita, tenangsudey. Jadi kalau nak kereta best2 tuh.. Mulakan impian dan azam daripada sekarang dan teruskan berusaha. Satu hari nanti, dapatlah, yang penting usaha dahulu.

5 comments:

penaberkala said...

terbaik, order so abi,haha
naik hok ni baru kejut abih org kat jalan raya

saya_arief said...

haha..nak beli 5..
;D

AaBa said...

Penaberkala : hahaha boleh2... ni semua kesan minyak naik la nih.. hehehee habis kreatif..

Saya_arief: heheheh nice kete camni. :) kreatif

cik kodok said...

hahaha anok sape kreatip sgt nih hahah!
Tp ok gak, blh save bajet haha.

nub said...

haaha.nice

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...