Friday, May 20, 2011

Chelsea dan Liverpool Lawan Malaysia di Stadium Nasional Bukit Jalil


Menurut sumber BeritaHarian. Chelsea dijadualkan menentang Malaysia pada 21 Julai di Stadium Nasional Bukit Jalil, dalam siri lawatannya ke Asia.
  
Pengarah Urusan ProEvents yang juga penganjur perlawanan, John Merritt, berkata tiket perlawanan akan mula dijual esok, di mana pembelian menerusi dalam talian pada 30 Mei ini.  

Sementara itu, Liverpool turut dijangka berada di Malaysia Julai depan, bagaimanapun, tarikh perlawanan antara kesebelasan utama negara masih belum diumumkan. - AFP 


 Chelsea

Pasukan Olympic Malaysia

Senarai pemain yang bakal beraksi belum dikeluarkan lagi. Moga dengan adanya perlawanan sebegini, pasukan kebangsaan kita akan lebih terdedah dengan perlawanan professional dan lebih matang. Harapan pada rakyat malaysia tiadalah lagi kata-kata maki ataupun memperlekehkan pasukan bola sepak kita macam dalam iklan kat radio tuh.

Malaysia sekarang ini ada 4 pasukan kebangsaan iaitu Pasukan Kebangsaan Senior, Pasukan Kebangsaan Olimpik, Pasukan Kebangsaan bawah 19 dan 17Harap2 Malaysia dapatlah memberikan permainan yang mantap seperti yang selalu diharapkan oleh rakyat Malaysia. Kalau atau menang nombor dua, yang nombor satu mesti best bro... hehehe

Akhir kalam, majulah sukan untuk Malaysia.

1 comment:

Ronaldmohoni said...

tak sabar nak tunggu perlawanan ini.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...